keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Tunnustus

 Sain Künsii-blogin Hannelelta A blog with substance tunnustuksen. Kiitos tästä :)  Säännöt ovat tässä:
Kiitä tunnustuksen antajaa.
Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle. 
Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta. 
Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi. 




Tunnustus lähtee eteenpäin näille henkilöille.
kk-aro
Mirja
Suvi
peterick
Tiia Minttu
Sissi
Niniane
sinikilpikonna


8 asiaa minusta:

1.       Rakastan disneyn piirrettyjä, olen kerännyt niistä suurimman osan dvd:nä, kun vhs:sät eivät enää toimineet, en osaa parasta sanoa, mutta Kaunotar ja hirviö on ainakin yksi lemppareistani.  Pidän myös kovasti Hayao Miyazakin elokuvista, kuten Henkien kätkemä ja Laputa.
2.      Olen järkyttävän kriittinen omista töistäni.  Varsikin nuorempana en osannut kehua töitäni ollenkaan, jokainen piirrustus oli surkea ja ruma. Nykyään olen oppinut löytämään pieniä yksityiskohtia, joihin olen ainakin osittain tyytyväinen :D
3.      Lapsena vihaisin paksuja kirjoja, ja kävin silloisen ystäväni kanssa monta kiistaa, miksi lyhyet kirjat ovat parempia ja päin vastoin. Nykyään  mottoni on, mitä pidempi ja paksumpi kirja, sitä parempi! Lempi kirjalajini on fantasia.
4.       Pelkään pimää. Olen pelännyt pimeää pienestä asti, tiedän mistä pelkoni alkoi, mutta ei sillä ole suuremmin ollut merkitystä. Nykyisin yksin ei voi nukkua ilman valoja ja ulos en mielelläni pimeään lähde. Lapsuuteni olen viettänyt maalla, missä ei ole valoja ollu. Eikä tästä jatkuvasta altistamisesta ole apua ollut, vaikka jotkut niin väittävätkin.
5.       Tykkään keräillä, kenkiä, koruja, laukkuja, pehmoleluja, kynttilöitä/kynttiläsomisteita ja koristeita. Kaikkia näitä olen itselleni haalinut niin paljon, että ne eivät pieneen kaksiooni mahdu ja suurin osa piti jättää vanhempieni tykö. Silti uusia on aina kiva ostaa ;)
6.      Haaveilen kuvamataidon opettajan ammatista.  Omasta kodista jostain Oulun seudulta. Haluaisin myöskin kaksi lasta, tytön ja pojan.  Ja kissan.
7.       Aloitin kynsien laiton ja kasvattamisen lähinnä siitä syystä, että pitkät kynnet luovat illuusion pitkistä sormista, sillä sormeni ovat oikeasti todella kapeat ja lyhyet.
8.      Lapsuuteni kodissa minulla oli lemmikkeinä noin parikymmentä pupua parhaimmillaan. Minulla oli tavallisia maatiaiskaneja ja kääpiökaneja ja lisäksi oli erikoisempia rotuja, kettukaneja eli  New Zealand Red-rotua  ja belgianjättikaneja.  Lisäksi meilä oli kotona ankkoja, hanhia, koiria, kissoja, lehmiä, lampaita, vuohia, kanoja ja kalkkunoita (jos nyt kaikki muitin luetella :D)

Olipas vaikia keksiä jotain mielenkiintosia juttuja itestäni, jos nuo nyt ees on :D Ja toivottavasti nuo linkit on oikiaan osotteeseen ja nimet oikiassa kohassa.

6 kommenttia:

  1. Oivoi, kiitos paljon tästä! :) <3

    VastaaPoista
  2. Kivoja faktoja! Meillä toimii VHSsät, joten olen itse pystynyt katsomaan klassikoita aika paljon videolta, koska niitä on kerääntynyt lapsuudesta. Ja myös samaa mieltä olen, että piirrettyjä on mukava katsella ja varsinkin niitä klassikoita! :)

    >> Hayao Miyazaki on myös aivan mahtava niiden anime-elokuvien tekijä, itsekin omistan suurimman osan hänen tuotoksistaan: Naapurini Totoro, Kikin lähettipalvelu, Prinsessa Mononoke, Henkien Kätkemä, Liikkuva linna... Sen lisäksi olen tietysti nähnyt Ponyo rantakalliolla, Laputa: Linna taivaalla... ja olikohan Kissojen valtakunta hänen tekemä, en ole ihan varma nyt?! :D

    Kivoja faktoja oli kyllä! :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  3. Minäki haluaisin Prinsessa Mononoken, mutta en oo saanu vielä aikaseksi hommattua, on se sen verran ihana elokuva :)

    Tuosta kissojen valtakunnasta en oo määkää varma :D

    VastaaPoista
  4. Toosi paljon eläimiä teillä, lapsena oisin ollu älyttömän kateellinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On siinä varjopuolesaki ku on paljon elukoita, ku kaneillekki piti kesäsin kerätä 3-4 ämpäriä heiniä joka päivä :D

      Poista