maanantai 1. joulukuuta 2014

Oma joulukalenterini /Luukku 1


Joulukalenteri starttaa oman kalenterin esittelyllä. Päätin tänä vuonna ostaa jonkun ihanan kosmetiikkakalenterin. Ensin mietin ciaten kynsilakkakalenteria, mutta se oli aika kallis ja mietin olisinko pitänyt kaikista lakoista. The body shopin kalenteri oli siis minun valintani. Ja tästä puolet maksoi mieheni joululahjana <3 :) Tästä kalenterista tulleet epämiellyttävät tuotteet (jos siis sellaisia tulee edes) voin antaa äidille tai anopille. Kynsilakkoja en oikein olisi voinut antaa eteenpäin, kun tuttavapiirissä ei ketään kynsihörhöä ole.


Olen nyt kalenteria kuukauden ihastellut ja yrittänyt olla lukematta mitä kalenteri pitää sisällään, Haluan jokaisen luukun olevan yllätys! Ja tänään aamulla sai avata ensimmäisen luukun :) Sieltä paljastui mantelikäsivoide, jota olen aiemminkin kokeillut ja kovasti siitä olen tykännyt.



En varmaan kuvia kalenterin sisällöstä tänne laita, ellei tuote ole jotenkin erityisen ihana, sillä olen ymmärtänyt, että aika monella muullakin tällainen on. Voisi tehdä vaikka lopuksi jonkin yhteenvedon kalenterista, sellainen voisi olla kiva. Lisäksi olisin ehkä ehtinyt kokeilemaankin niitä.


Lisäksi suosittelen hyvänä joululahjaideana the body shopin käsirasvalahjarasiaa, jonka rasvojen tuoksut, mango, mansikka ja pink grapefruit (verigreippi?) ovat huumaavan ihania <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti