keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Arvontoja ja muutama ihmeellinen piirustuksen tapainen

Lisäsin tuohon oikeaan reunaan listan eri blogien arvonnoista :) en tiedä onko minulle ehtinyt montaa lukijaa kertynyt, mutta jos joku olisi :P

Valitettavasti en ole uusia kynsiä tehnyt, joten päiviteltävää ei muute ole...mutta ettei ihan säälittävä päivitys tulisi nii laitampa thän loppuun joitakin mahtavalla kuvanlaadulla olevia töitäni, joita olen joskus vuosi pari sitten tehnyt :P


En edes muista missä tällaisen olen värkännyt,mutta tusseilla se ainakin o toteutettu :D




Tämä on vissiinkin joku luonnos, joka olen tylsyyttäni  värkännyt.  Lyijykynätyö.


Tämän olen tehnyt ensimmisenä opiskeluvuotenani taideteollisessa nestemäisellä tussilla(siitä on  n 4 vuotta! Kylläpä tuo aika menee nopiaa).Tuosta rehusta en nyt sitte tiiä mikä se kuvittelee olevasa :D



Ja viimeinen on myös opiskeluaikaisia töitä.Puukaiverrus (tekniikka ,  jota voisin melkein sanoa vihaavani :D) Työn nimi on Runon kutoja, jonka eräs ystäväni ystävällisest minulle keksi kun itse en mitään järkevää kehittänyt :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti