torstai 12. huhtikuuta 2012

Yritys hyvä kymmenen


Olen jo pitkään suunnitellut blogin aloittamista ja nyt viimein päätin toteuttaa sen. Blogini tulee sisältämään suurimpia intohimoni kohteita, eli kynsien lakkaamista, ruuan laittoa ja maalauksia ja muita taiteellisuuden multihuipentumia :P Kuvien ottamisessa en ole mikään huippu taitava, mutta toivottavasti ne kuitenkin ovat tarpeeksi hyviä ;) En oikein tiedä mitä ensimmäiseen postaukseen tulisi laittaa... Aloittaminen on aina niin vaikeaa... -.-

Mutta eiköhän tämä tästä helpotu. Itsestäni voisin kertoa sen verran että olen 19 vuotias nuori nainen. Harrastan kynsien lakkaamista, ruoan laittoa ja piirtämistä, maalaamista jne. minkä varmaan saattoikin jo arvata tuon alun perusteella :D Olen suorittanut käsi- ja taideteollisen opiston, kuva- ja mediataiteen linjan, eli olen ammatiltani kuva-artesaani(työtön siis :D) Pidän eläimistä, erityisesti kissoista ja kaiken mitä omistan vaatteita ja astioita myöten pitäisi olla vihreää :P

Kynteni eivät ole "omat" vaan ne ovat geelikynnet, olen vasta aloittanut geelikynsien tekemisen, joten jälki voi olla sen näköisä että olen vasta-alkaja :D Lakkailua olen harrastanut säännöllisesti reilun vuoden verran. Tähän hätään en keksi mitään hienompaa, joten voisin esitellä tämän hetken kynteni. Yrityksenä oli siis tehdä mansikoita, ei välttämättä onnistunut parhaalla mahdollisella tavalla noiden maalaaminen...


                                                              kuvan laatu on mitä on.....

Lakkaukseeni käytin:
oriflame sparklin top coat
oriflame nail shield
oriflame crystal base and top coat
+joku valkea hololakka josta on etiketit kadonneet sekä akryylimaaleja ja mansikka fimo


Tuosta listasta nyt voisi päätellä että en omista kuin oriflamen lakkoja, mutta kyllähän nuita muitakin löytyy jonkun verran ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti