maanantai 5. elokuuta 2013

Confettis

Alkuun oli tarkoitus jatkaa ABC-haastetta (jota en ole unohtanut!), mutta kun rupesin v-lakkausta puhtaaksi kirjoittamaan,huomasin, että u-kirjaimeen minulla on sittenkin lakka! Ainoa huono puoli tässä nyt on se, että lakka on kämpillä ja itse olen porukoiden luona vielä 2 viikkoa...joten ABC-aaste jää vielä pariksi viikoksi odottamaan. Onneksi minulla on muita lakkauksia ym. mitä voin tänne laittaa :)

Ja kuten otsikko kertoo, olen minäkin saanut kotiutettua oman confettis-lakan <3 pitkään minä sitä etsin kaupoista, mutta kuten muutkin ovat varmaan huomanneet, ei sitä mistään löytynyt. Lopulta tämän kuitenkin löysin Oulusta citymarketista. Onneksi kävin lakat vilkaisemassa, vaikka piti ostaa vain meikinpoistoainetta kun kämpille vanhan unohdin :P



Näistä kynsistä en ole vieläkään päättänyt pidänkö vai en, vaikka olen jo viikonlopun näitä tuijottanut. Toisaalta ihanat, mutta silti jotenkin häiritsevät :D

Pohjalla miss selenen 161, 213 ja 218 ja kone helsingin N006. Tuon läikikkään kuvion sain aikaan, kun lakkasin jokaisella lakalla kynnen eri kohtiin eri kokoisia laikkuja ja toistin saman, niin että eri lakat menivät osittain päällekäin.

Confettis ja imn-pikakuivattajaa päälle ja valmis! Kivasti tuo kultainen shimmerikin näkyy joissain kuvakulmissa :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti