maanantai 13. tammikuuta 2014

Piirustuksia

Tässäpä pieni kurkistus minun tekemiini piirustuksiin, kun olin lapsi/nuori. Eipä tässä tietenkään ole kuin murto-osa ja taitaapa osa olla jo heitetty roskiin. Minulla on ollut monia töitä joita olen ensin pitänyt hienoina, mutta puolenvuoden päästä olenkin ne jo heittänyt roskiin...nyt hieman harmittaa :(
Mutta tässä nyt jokatapauksessa piirustuksia ala-asteelta ja yläasteelta.



Tämän olen tehnyt ala-asteen ensimmäisinä vuosina, en nyt muista että milloin. Varmaankin ekalla. Tämä sai jotain tunnustusta yhdessä piirustuskilpailussakin.  (koko A4)


Tämä taas on hiilipiirros pikkuveljestäni, kun tämä pelasi (tuo laatikkohärpäke on siis läppäri). Tein tämä yläasteen lopulla. Ideana tässä oli tehdä nopea luonnos ihmisestä aikaa taisi n. yleisesti olla parista minuutista reiluun viiteen minuuttiin. Tälläisia pikaluonnoksia on kiva tehdä :)  (koko A2)



Viimeinen jonka vielä erikseen otin, on äitienpäiväkortti äidille. Tein tämän ysillä. lyijykynäpiirros johon otin mallia sellaisesta muoviruususta. (koko A3)


Tässä vielä pari työtä jotka löysin koneen kätköistä. Nämä on tehty ala-asteella, toinen työ on lyijykynäpiirros erääsä suomalaisesta laulajasta, kuka tunnistaa?  Silmät o ehkä pikkasen liian suuret :D Ja toinen on tehty muistaakseni sellaisilla vesivärikynillä ja aiheena on unelmien talo. Kyllä tuollainen vieläkin kelpaisi, jos olisi oma siivooja ja puutarhuri :P





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti