lauantai 21. toukokuuta 2016

Dermosilin tuotteita

Tämä viikko meni jälleen tosi nopsaan! Viikko oli aika onnistunut, sain kuulla hyviä uutisia ja yksi pitkään päätä vaivannut projekti saatiin valmiiksi :)

Tänään olisi kuitenkin vuorossa muutaman dermosilin tuotteen esittely. Olen osan niistä käyttänyt loppuun ja osaa käyttänyt jo jonkin aikaa, joten mielipide on näistä tuotteista ehtinyt muodostua.

Ensimmäisenä olisi dermosilin vitamin e shamppoo ja hoitoaine. Näistä en niin hirveästi välittänyt. Tavallaan tuotteet olivat ihan hyviä, mutta minun hiuksilleni nämä eivät sopineet. Hiukseni tarvitsevat kosteuttavammat tuotteet. Näillä vitamin e tuotteilla minun hiukseni tulivat tosi sähköisiksi ja koppuran tuntuisiksi. Tiedän kuitenkin, että anoppini pitää näistä kovasti ja ne ovatkin hänellä vakio käytössä.



Olen tilannut tämän dermosilin kasvojen puhdistusöljyn jo jonkin aikaa sitten, mutta käyttöön se pääsi vasta joulun aikoihin. Olen käyttänyt tätä suihkussa ensimmäisenä puhdistus tuotteena. Ihotuntumasta en tässä tuotteessa pidä ollenkaan. Tämä tuntuu minusta liian öljyiseltä ja ainakin itse tarvitsen toisen puhdistustuotteen saadakseni ölyisen tuntuman pois kasvoilta. Muuten tuote toimii kyllä hyvin, meikki peseytyy helposti.  Tuoksu on kiva puolukkamainen.

Jouluna sain lahjaksi sensitive shower & bath oil:in, jota on tullut käytettyä melkein joka kerta suihkussa. Hirveästi tästäkään tuotteesta ei ole minulle ollut, mutta tähänkin syynä on se, että minun ihoni tarvitsee tosi paljon kosteutusta.  Uskon kuitenkin, että on tästä apua ollut. Ainakin kosteutta ylläpitävänä. Iho tuntuma on ainakin mukava, eikä iho jää rasvaisen tuntuiseksi. Öljy hieman vaahtoutuu veden kanssa, mutta ei paljoa. Tuoksu on sellainen öljymäinen. Se ei kuitenkaan jää iholle, eikä muutenkaan tuoksu käytön aikana.





2 kommenttia:

  1. Mää tykkään Dermosilin tuotteista paljo. En vaan osta shampoita ja hoitoaineita, koska tuntuu ettei ne oikeen oo hyviä. Mut melekeempä kaikesta muusta tykkään ja halvasta hinnasta.. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu itse tykkään kans dermosilin tuotteista ja niitä paljon käytänkin. Näissäkään tuotteissa ei oikeastaan mitään vikaa ollut, itse en niistä vain pitänyt. Jollekin toiselle nämä voivat toimia tosi hyvin.

      Poista