lauantai 22. lokakuuta 2016

Kynsiblogit goes halloween - perinteistä mustaa ja oranssia

Minulla oli jo toinen postaus julkaistu, kun tajusin, että tänään on minun päiväni julkaista halloweenkynnet :D Jotenkin muistelin koko ajan, että minun vuoroni on vasta ensi lauantaina. Mutta eipä tästä ole suurta haittaa syntynyt, nyt on seuraavakin postaus valmiina :P



Minun halloween kynnet ovat olleet oikeastaan alusta asti yhtä vastustamista. Minulla oli monta hyvää ideaa, mutta kuten tiedätte, toisinaan ideat eivät näytä kynsillä yhtään siltä miltä ne päässä näyttivät...Kaiken huipuksi katkaisin kynteni ja piti leikata ihan nysiksi kaikki. Että joo, kunnon kauhukynnet on ollut :D

Minulla on nyt sitten esitellä kahdet kynnet, nykyiset nysät ja sitten kakkoslakkaus, ensimmäistä yritystä ei voi julkisesti esitellä... Eli alkuun ideana oli tehdä vesimarmorointi, mutta se ei toiminut kuten halusin, koska musta lakkani oli sen verran paksuuntunut, ettei se levinnyt vedessä kunnolla. Noh, sain kuitenkin tehtyä marmoroinnin ja siitä tuli ihan kiva. Koristeita piti kuitenkin saada ja ne eivät tietenkään toimineet hyvin. Lopputulos siis tässä:


Tämän jälkeen ajattelin vielä toiveikkaasti, että onhan tässä vielä aikaa. Kunnes kynsi katkesi ja teki mieli vain itkeä :D Meillä oli sitten luokan kanssa halloweenpirskeet ja nysiin piti edes jotain saada lakattua. Päätin mennä sieltä missä aita on matalin ja lakata essien Fear & Desirella ja avonin matta mustalla. Tuossa avonin lakassa on sellainen haittapuoli, että se lohkeilee tosi herkästi, jos lakkaa on liikaa tai liian vähän. Jälki on hieman erilainen kuin lakoissa, joiden kuuluukin näin toimia. Pidin tuosta pitkittäin halkeilevasta kuviosta, joten päätin käyttää sitä hyväksi. Tällainen lakkaus sitten tuli. Ja täytyy myöntää, että tavallaan jopa tykkään näistä :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti